דף הבית » המקומות הטובים ביותר למגורים לאחר פרישה

המקומות הטובים ביותר למגורים לאחר פרישה

המקומות הטובים בעולם בהם כדאי לגור לאחר הפרישה לפנסיהחלומות הפרישה לפנסיה ומגורים ביעד עליו העזתם רק לפנטז משותפים לרבים, לאחר שחסכתם כל השנים הגיעה העת להגשים את החלום ולהתגורר ביעד אשר יכלול את המרכיבים ההופכים אותו לטוב ונוח ביותר לחיים שלאחר הפרישה.

הקריטריונים המסייעים לבחון האם המדינה מתאימה לכם כוללים את יוקר המחיה, מחירי הדיור, תשתיות, רמת הטיפול הרפואי, רמת הפשיעה, איכות הסביבה ועוד. בדקנו בעבורכם את אותם הגורמים וערכנו השוואה בין היעדים המועדפים והטובים ביותר להגשמת החלום.התוצאות בחלקן אינן מפתיעות וכוללות שישה ערים מרחבי אירופה בעשירייה הראשונה כאשר המדד התייחס ל-13 קריטריונים המייצגים את כל מה שחשוב עבור גמלאים, לפניכם התוצאות:

  1. ג'ורג' טאון, מלזיה

בירת אי הפנינים המספקת טיפול רפואי ברמה גבוהה עבור התושבים, יוקר המחייה סביר בהחלט ורוב האוכלוסייה דוברת אנגלית.

על פי מדריך הנסיעות לונלי פלנט העיר נחשבת כיעד הקולינרי הטוב בעולם הכולל מטבח סיני, מלזי, הודי ותאילנדי. דמי השכירות לדירה מרוהטת עומד על 300 דולר בחודש ווילה עם נוף לים תצריך השקעה של 3000 דולר בחודש.

    1. קואלה לומפור, מלזיה

    בירת מלזיה היא יעד אסייתי אהוב על הפנסיונרים בה מתגוררים למעלה מ-7 מיליון תושבים. העיר אינה מקום מפלט שקט ומבודד אך עלויות המחיה בה סבירות והיא נחשבת למקום אקזוטי ונוח.

    עלות מגורים בשכירות בעיר היא בסביבות 560 דולר, קבלת הפנים בה לזרים בגיל הזהב חמה ולבבית, ורוב התושבים דוברי אנגלית.

    1. חבל אלגרבה, פורטוגל

    אל המקום הראשון הגיע חבל הארץ השמשי בכל ימות השנה והמציע איכות חיים, מערכות בריאות וביטחון ברמה גבוהה ופעילויות פנאי הכוללות מסלולי גולף וכמובן רצועה רחבה של חופים חלומיים.

    משלל היתרונות הללו ניתן ליהנות במחיר סביר כאשר יוקר המחיה באזור נמוך בכשלושים אחוזים ביחס לאירופה, כך שדירת שלושה חדרים לא מרוהטת מגיעה ל-720 דולר בחודש.

    סן מיגל דה איינדה, מקסיקו – העיר הוכרזה כטובה ביותר לתיירות על ידי המגזין הנחשב טראוול אנד ליז'ר. העיר ממוקמת בליבו של עמק מדברי במרכז המדינה וכוללת קהילת מהגרי עבודה. עלות המגורים לזוג עומדת על כ-1500 דולר בחודש.

  1. בודפשט, הונגריה – העיר זוכה לפופולריות רבה בקרב פנסיונרים והיא היחידה ברשימה ממדינות מזרח אירופה. אך מלבד פנסיונרים העיר מלאה בצעירים בני דור המילניום והיא נחשבת לעיר מודרנית ושופעת חיים הודות לאפשרויות הבידור המגוונות בה.
  1. ליסבון, פורטוגל – אחת משתי ערים פורטגזיות ברשימה המציעה שלל אטרקציות, היסטוריה ותרבות כיאה לעיר בירה אירופית ובמחירים זולים, ליסבון ידועה גם בחופיה המרהיבים. שכירות לחודש בעיר עומדת על 770 דולר.
  1. סן שיניאן, צרפת – העיר נמצאת בחבל לנגדוק-רוסיון בדרום צרפת וכיאה לסביבה ולמסורת היא ידועה ביין המשובח שלה. העיר נחשבת לנוחה למגורים ומשרה אווירה פסטורלית כאשר ניתן ליהנות מהמקום בתקציב של פחות מ-1800 יורו בחודש.
  1. אברוצו, איטליה – האזור המרהיב והלא מוערך דיו מציע את כל מה שטוסקנה נותנת אך במחירים הנמוכים בשלושים עד שבעים אחוזים. זוג פנסיונרים יכול להתקיים במקום עם תקציב חודשי של 1400 דולר הכולל שכירות. העיר מהווה יעד נופש מבוקש הן בעונת החורף והן בקיץ בזכות אפשרויות הסקי והחופים הנרחבים.
  1. מסטלאן, מקסיקו – עיר חוף בה מתגוררת קהילה גדולה של מהגרים מצפון אמריקה. העיר עשירה בחופים ושופעת אתרים היסטוריים, אטרקציות מגוונות, אפשרויות לדייג רגוע, אוכל רחוב טעים וכל זאת באקלים טרופי הכולל עונה יבשה ועונה גשומה.
  1. ולטה, מלטה – עיר הבירה של מלטה השוכנת דרומית לסיציליה בה ניתן לקבל אזרחות בקלות יחסית. בוולטה תוכלו ליהנות מחיי לילה עשירים וכל זאת במחיר של 915 דולר בחודש עבור דירת שלושה חדרים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033590

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר